2013. május 28., kedd

3.rész

Claire Bond 

Másnap reggel arra ébredtem,hogy a telom jelzi,hogy üzenetet kaptam.Megnéztem Thonny írt.

Ma van munka a stadiomba,fel írtunk téged is 1-re gyere!T.

Oké!C.

Megnéztem az órát már dél volt.Gyorsan kipattantam az ágyból és a szekrényemhez néztem,majd ki az ablakon.Mint mindig hűvös volt Londonba.A szekrényből kivettem egy fekete cicanadrágot,egy piros-fekete kockás háromnegyedes újjú pólót és egy fekete sapit.
Lesétáltam az alsó szintre ahol Missie elég másnapos fejjel kávézott.
-Hova mész?-kérdezte rekedt hangon
-Dolgozni!-mosolyogtam rá és felvettem a fekete bakancsomat
-Na szeva!-mondta és már rohantam is a buszra
A buszt épp,hogy elértem.Persze,hogy tömve volt az egész jármű és persze,hogy rá léptek a lábamra.Mire beértem a stadiomba csak 2 perc volt hátra félig így hát rohantam ahogy csak bírtam a munka adóhoz.Végül óda értem.
Név sort olvastak,majd mindenkit elirányítottak a dolgozó "szobánkba".Én kaptam a koncert termet,az volt a feladatom,hogy a mikrofon állványokat a megfelelő helyre rakjam.Meg a hangszerek megigazítása és behangolása,mivel tudták,hogy tudok gitározni.
A terembe belépve mély lélegzetet dúdólni kezdtem.A színpadra fellépve lassan kezdtem sétálni és a mikrofonokat kezdtem el rendezkedni.
A gitárokat is behangoltam és körbe néztem,nem volt ott senki.Így nagy bátorságot vettem magamon és az egyik mikrofonhoz léptem,majd énekelni kezdtem.Csak úgy rögtönőztem,de nagyon élveztem.
A dalom végén egy taps hangzott fel a néző térről.Nem láttam,hogy ki az így hát óda kiáltottam.
-Ki vagy?
Az alak aki tapsolt lassan a szimpad felé kezdett jönni és egyre jobban láttam őt és ezzel egyre helyesebb is lett.Egy fiú volt.Zöld szeme és barna göndör haja volt,amikor mosolygott rám a bal pofiján egy göndröcske jelent meg.
-Szia!-mosolygott
-Szia!Na ki vagy?-mondtam
-Nem tudod?
-Mért kéne?
-Hát én vagyok az aki abba a bandába játszik akinek te berendezted a színpadot.
-Vágom,de még mindig nem tudom,hogy ki vagy.
-Harry,a nevem Harry Styles.A te neved mi?
-Claire Bond!
-Nos Clarie őrülök,hogy találkoztunk.-nyújtotta a kezét
-Ugye tudod,hogy egy lány soha nem fog kezet?
-Akkor mit szokott csinálni űdvőzlés kép?
-Megszoktuk ölelni egymást!
-Na akkor ölelj meg!-kacsintott rám
-Reméltem,hogy nem érted félre!-mondta flegmán majd leugrottam a színpadról
Kimentem a teremből és bele ütköztem a Harry bandájának többi tagjába.Akik köszöntek,természetesen vissza köszöntem.

Késöbb amikor haza akartam menni óda jött hozzám és Calvin-ékhez a megbízonk.
-Gyerekek!Maradjatok a koncerten!-mosolygott
-Örömmel!-mosolygott Thonny
Hát igen jó benyomást akart kelteni,hogy legközelebb is dolgozhassunk itt.Hát ott maradtunk,be vittek minket a VIP részleghez ahol több lány síkoltózva nézett körbe.
Amikor a banda belépett a helységbe ők hangosan sikítani kezdtek,volt aki sírni is elkezdett.Én csak bambultam magam elé amíg valaki elém nem lépett.
-Claire.-suttogta valaki rekedt hangon amikor felnéztem egy zöld szempár nézett issza rám


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése