2013. május 30., csütörtök

6.rész

Claire Bond 

Soha nem gondoltam volna,hogy egy ilyen  srác karjai között találok nyugalmat,mégis így történt.Amikor haza vitt össze szorult,hogy nem leszünk együtt aznap többet.Nagy nehezen elbúcsúztam tőle,amikor mentem az ajtó felé akkor észre vettem,hogy Andrev ott ül és engem vár.
-Szia!-mondtam
-Hol voltál?-kérdezte
Nem válaszoltam,nem is kell hiszen nem tartozók neki magyarázattal.Nincs köztünk semmi.
-Hol voltál?-kérdezte kicsit hangosabban
-Neked semmi közöd hozzá!-mondtam nyugodt hangon
-Megint ribancot voltál játszani?
-Hogy mit?Te hülye vagy!
-Mért mi ez ha nem ribanckodás!
-Neked ehez semmi közöd!Mit képzelsz te magadról?
-Hogy mit?
-Igen mit!!
-Elegem van azt!Vedd már észre ami vagy 500 kilóméterről is látható!
-Mit?-kérdeztem
-Ezt!.mondta és közelebb húzott magához
Megcsókolt.Fura volt,hiszen Andrev színte a testvérem és most csókolózunk.Mi ez ha nem fura?
Ellöktem magamtól.
-Mi a szart csinálsz?-kiáltottam
-Azt teszem amire vágytam már régóta!-mosolygott
Lehet,hogy várta a választ,de befutottam a házba ahol Missie-vel találtam szembe magam.Kicsit jobb állapotba volt és nem is vicsorgott.
-Hol voltál?-kérdezte
-Mért kérdezi ezt mindenki?-vágtam rá
-Mert mindenki tudja,hogy mindig valami bajt csinálsz! -mondta nagy képűen
Fel vontam a szemöldököm és felmentem a szobámba,bekapcsoltam a laptopom és felmentem Twittere.Várt egy üzenet a falamon amire nem számítottam:

@Andrev_Celvin:Kösz,hogy ilyen rendes vagy! @Claire_B. Mindig melletted álltam erre te úgy viselkedel velem,mint valami korccsal! -.-"

Sokáig csak néztem a tweet-ét,majd vissza írtam neki.
@Claire_B. :@Andrev_Celvin jobb ha tudomásul veszed végre,hogy nem körülötted forog a világ! Puszillak! xx

El kezdtem böngészni  a kezdő falon ahol megakadt a szemem egy ki íráson,Harry-től.

@Harry_Styles: Annyira birom amikor egy gyerek csak azért mer látott már pár pórnót már nagynak hiszi magát :D

Elnevettem magam,kész ez a gyerek!Mondjuk lehet,hogy nem is miattam írta ki.......

Este Missie áthívta Anne-t,aki nagyon mérgesen nézett rám.Hát bocs,hogy élek igérem többet nem fordul elő!
Az ágyamba azt hallgattam,hogy Missie a szobájába,hogyan siránkozik Anne-nak.Hát ha neki ez a legnagyobb baja.....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése