2013. május 29., szerda

4.rész (+18-as rész saját felelősségre)

Claire Bond 

 Harry a csodás zöld szemeivel nézett rám,fura volt az egész hiszen nem is ismerem őt.
-Mit szeretnél?-kérdeztem
-Hmmm,azt inkább majd koncert után mondom,mert a rajongók lehet,hogy megvernének.-kacsintott rám és elment
A koncert elkezdődött,hát igen a banda egész jó volt.Ismerős volt.Aztán beugrott honnan Missie mindig ezt hallgatja és asszem a Göndörke a kedvence,mintha múltkor az ő képére nyálatzott volna...mennyire idegesítené ha megkapnám a számát.Meg kell szereznem!

A koncert végén a rajongók kaptak néhány aláírást és elmentek.A barátaim is elmentek,de mondták,hogy megvárnak a folyosón.
Vártam míg Harry meg nem érkezik,nem kellett sokáig várnom.
-Na kiváncsi mit  szeretnék?-mondta
-És te arra,hogy én mit?
-Hmm...na mit?
-A számod!
-Mért?
-Amire egy lánynak kell egy fiú száma!-kacsintottam rá
-Meg adom,ha te is a tiéd!-mondta és a kezét nyújtotta felém
Odadtam a telefonom,ő bepötyögte a számát és megcsörgette magát.Vissza adta a telom és átölelte a vállam akkor vettem észre egyedül vagyunk a szobába.Szóval "játszhatunk" egy kicsit.
Mögöttünk egy hangfal volt,arra felrakott és a nyakam kezdte el csókolgatni és harapdálni,mire a hajába túrtam.Nem tehettem róla,élveztem az egészet.Végül az ajka a számra csúszott,heves csókolózásba kezdtünk .A csók közben a haját túrtam,a göndör fürtjeit csavargattam,imádtam a hajához érni,olyan puha és selymes volt.
Harry az ingemhez nyúlt és gombolni kezdte.Nem állítottam meg,nem csak az hajtott,hogy Missie-t mennyire bosszantaná ha vele lennék,hanem kívántam is.A pólóját szépen lassan lehúztam és a szemem sokáig elidőzött a kockás hasán.Láttam,hogy a hasát nézem ezért elmosolyodott és elkezdte csókolgatni a mellkasomat,ami kicsit beindított.Újra smárolni kezdtünk és a nadrágomat kezdte el letolni,gyorsan lerúgtam a bakancsomat,így sikerült levennie a nacimat,már bugyiba és melltartóba ülltem a hangfalon,de Harry még volt nadrág.
-Kicsit sok rajtad a ruha!-nyögtem
Lerúgta a cipőjét,én miközben tovább csókolgatott kikapcsoltam a nadrágszíjját és letoltam a naciját,amit az ő segítségével le szedtem.
Lassan fehérneműnk is lekerült és hát történt,ami meg történt.Izgalmas és jó érzés volt,mondjuk az lett volna a legjobb ha nem a hangfalon,mert az egész kicsit volt,de Harry......fantasztikus szerető!Minden percet élveztem az egésznek!A nyőgésemitől vízhangzott az egész helység.


Otthon nem tudtam nem Harry-re és a mi kis kalandunkra gondolni.Életembe nem éreztem ilyet,ilyan fantasztíkus érzést.
Üzenetem jött.

Fantasztikus voltál! H.

Elmosolyodtam és kacéran vissza írtam neki:

Nem csak az én érdemem! ;) Megismételhetnénk valamikor! C.

Nem kellett sokáig várnom a válaszra:

A számból vetted ki a szót édesem! H.

Elmosolyodtam.Felmentem a Twiterre és láttam Harry bekövetett.Mosolyogva vissza követtem és írtam neki üzit.Nem sokat csak egy mosolygós és kacsintós smiley-t.
Úgy látszik,hogy ő se bánja a kis kalandunkat.

Pár perccel később Missie rontott be a szobámba síkongatva.
-Téged bekövetett Harry Styles?-vinnyogta
-Ühüm.És?
-Ő életem szerelme!-mondta akadozó hangon
Hmmm....az élete szerelme,jól fog jönni ez a Styles gyerek!Nem csak az ágyba,hanem a Missie ellen is tökéletes lesz!Kicsit gonosz vagy,nemde?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése