2013. június 5., szerda

10.rész

Harry Styles 

Amióta megismertem Claire-t nem tudom kiverni a fejemből.Ahogy mosolyog,ahogy nevet de még az is ahogy a nevemet kiejti olyan érzés mintha nekem teremették volna.Tetszik benne,hogy nem azért szeret,mert híres vagyok hanem,mert én én vagyok.Vagyis hát még nem mondta,hogy szeretne,de elég közel kerültünk egymáshoz szerintem.
-Harry gyere már!-mondta Louis 
-Megyek-sóhajtottam
Semmi kedvem nem volt elmenni a tárgyalásra ahol a világ körüli turnéról fogunk beszélni és az állomásokról.De el kellett mennem rá.Ez a kötelességem.
Beültünk a terembe és vártunk,sokáig.De végre megjöttek.Elkezdték nekünk sorolni az állomásokat,hogy hova megyünk,meg mikor és mikor lesznek "szünetek".A többiek mind boldogok voltak,bennem megfagyott a vér.A turné több,mint egy hónap és addig nem láthatom Claire-t.Persze eljöhetne nehány koncertre meg minden de ő nem az a fajta lány,nem akarja magára vonni a figyelmem.
-Mi a baj?-suttogta Lou
-Semmi csak,kicsit soknak tűnik....
-Jaj haver!Állati jó lesz hidd el!
-Ja biztos...-motyogtam
Louis átkarolt és mosolyogva kezdett nekem magyarázni,hogy mennyi minden lesz majd külömböző országokba és mennyi csaj...De engem nem érdekeltek más lányok engem csak Claire érdekel.
A megbeszélés végén haza vittek minket,ahogy tudtam befutottam a házamba és ledőltem az ágyamra.Becsuktam a szemem és halkan dúdolni kezdtem a Little Things-et.Mindig is szerettem ezt a dalt,a szívemhez közel állt.De mindennek más a jelentősége azóta,hogy meg ismertem.Csak rá tudok gondolni.
Kimentem a konyhába egy kis rágcsáért,amikor vissza jöttem láttam,hogy üzenetem jött.

Mit csinálsz? C.

Eszek!Te? H.

Büntibe vagyok. C.

Mért? H.

Mert elszöktem tegnap :D C.

De rossz neked! H. 

Tudom.Nincs kedvem kiszöktetni a tömlöcből? C.

De!Hamarosan ott vagyok érted királylány! H.

Mosolyogva elraktam a telefonom és elindultam a házuk felé.Megálltam a ház előtt és vártam rá,hogy adjon valami jelet.Egyszer csak megjelent az ablakba és integetni kezdett.Lassan kinyította az ablakát és lenézett.A ház fala mellett állt egy magas fa.Nagy nehezen kinyúlt és integetni kezdett,hogy menjek óda.Beugrottam a kerítésen és kitártam a karom.Vártam,hogy elkaphassam.Lassan átmászott a fára,de meg csúszott ahogy átlépet,ahogy tudtam óda futottam és elkaptam.Elég nehéz volt,de magamhoz öleltem.Mosolyogva rám nézett.
-Na megjött az én hercegem?-kérdezte
-Hercegnőm a hintó elő állt.-mondtam és az autóm felé mutattam
Nevetve mentünk a kocsimhoz és elhajtottunk a házuk elöl.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése