2013. június 7., péntek

11.rész

Harry Styles 

-Hova menjünk?-kérdeztem és rá néztem
Ott ült és kifelé nézett az ablakon közbe pedig az eget kémlelte,mintha az nézte volna,hogy mikor szakad le az eső ami Londonba nem nagy dolog.
-Mindegy.-szólalt meg halkan
Csöndbe utaztunk,kicsit kínossá kezdett válni ezért bekapcsoltam a rádiót.Felcsendült a kocsiba James Arthur Imposible című száma.
Csöndbe vezettem tovább egyszer csak Claire elkezdett énekelni csukott szemmel.Csodálkozva néztem rá,a hangja fantasztikus volt.Igaz hallottam már énekelni amikor először találkoztunk,de,hogy meg van a biztos szöveg és a ritmus bele élte magát a dalba.Minden sora a dalnak tele volt érzelemmel.
A szám végén rám nézett és mosolyogva bele túrt a hajába,ami kócosan omlott a le az arcát keretezve.Végig néztem rajta szakadt farmer,laza I don't care feliratú  póló és agy nyúzott torna cipő.Halvány smink és természetes ragyogás.Hát igen neki nem is kell vastag smink,hogy csodálatos legyen.
-Elmegyünk a fiúkhoz?-kérdeztem
-Menjünk.-vonta meg a vállát
-Valami baj van?
-Nincs.Csak rossz kedvem van...
-Biztos csak ez?
-Igen.Mi más lenne?
-Nem tudom,ezért kérdeztem.-mosolyogtam
Rám nézett semmi mosoly nélkül és elkezdte kapcsolgatni a rádiót.Sokág kapcsolgatott aztán meg állt egy Bruno Mars szám hallatán.Just the  way you are.
-De szeretem ezt a számot!-mosolygott
Dúdolni kezdett és a ritmus a kezével az ablak üvegén kezdte el ütni.Nem tudtam nem rá nézni,olyan szépen nézett ahogy szólt a szám.Ellazult végre,míg eddig nagyon feszült volt,de Bruno Mars ellazította.
A szám végén hátra dőlt és mosolyogva kinézett a szél védőn.Hát igen az emberekre nagy hatással van a zene.

-Megjöttünk!-mondtam amikor megálltam Zayn háza előtt
-Oké.-mondta és kimászott a kocsimból
Elkezdtünk sétálni a ház felé.Megint olyan komor arcot vágott nem bírtam tovább,megálltam.Mire ő is megállt és rám nézett.
-Mi a baj Harry?-kérdezte
-Ezt akartam kérdezni tőled Claire!-feleltem
-Mondtam,hogy nincs semmi bajom!
-Persze!Akkor mért vagy ilyen?
-Milyen?-kérdezte
Nem bírtam tovább átöleltem.Nem akartam,hogy azokkal a szép barna szemeivel ilyen gyámultalanul nézzen rám.Csak öleltem ahogy bírtam,nem akartam elengedni.
-Harry....-mondta
-Igen?
-Te voltál már szerelmes?
-Igen.
-De úgy igazán?
-Azt hiszem igen!
-Szerencsés lány volt.-mosolygott és kibújt az ölelésemből.

 Bementünk Zayn házába,a fiúk már rég hangosan visítottak és dobálták egymást popcorn-al.
-Hova kerültem?-motyogta Claire
-A zárt osztályra. -mondta
-Azt látom!Nincs esély menekülni?-reménykedett
-Hazza!-kiáltotta Lou
-Nincs.-nevettem el magam
Louis a nyakamba ugrott és közben integetett Claire-nek.
-Gyertek!Filmet nézünk!-mondta és vissza rohant
Szökdécselve futott,majd sprintelni kezdett és berohant a nappaliba.Nagy durranást hallótam és Niall röhögését.Hát igen elkezdődött a "buli".
-Kicsit hiperaktív!-közölte a lány
-Az.-nevettem és megfogtam a kezét
Behúztam a nappaliba ahol gyorsan leülltünk egy három személyes kanapéra,mert Lou foglalta a helyet nekünk.Liam elindította a Barátság extrákkalt.
A film végén mindenki haza ment,csak mi maradtunk Zayn-él.Claire nem volt hajlandó úgy ott hagyni a házat,hogy mindenhol kaja maradék van.Így hát elkezdtünk takarítani...

2 megjegyzés: