2013. június 16., vasárnap

14.rész

Claire Bond

Missie nem mesélt el semmit,nem akart.Egész nap mást se csinált csak szomorkodott meg sírt.Szóval nagy a baj!
Felmentem twiterre ahol láttam,hogy van egy üzenetem Andrevtől.

@Andrev_Celcin: @Claire_B. ha meg akarod menteni testvéred akkor jobb lesz rám írsz!

@Claire_B.: @Andrev_Celvin mit akarsz érte?

@Anderv_Celvin: @Claire_B. Téged! :3

Az üzenet privát volt nem láthatta senki más.Nem akartam meg tenni,de meg akartam menteni Missie-t.Nagyot sóhajtottam de vissza írtam.

@Claire_B.: @Andrev_Celvin mikor szeretnéd?

@Andrev_Celvin: @Claire_B. Gyere át most!

Mély levegőt vettem majd felöltöztem.Fekete póló,ülepes nadrág és egy Vans tornacipő.Nem sminkeltem ki magam,nem akartam,hogy esetleg valamit félre értsen.Mondjuk,hogy érdeklődnék iránta.

Lassan sétáltam a házukig,amikor megálltam a ház előtt csak álltam egy darabig.Soha nem gondoltam volna,hogy Andrev ilyet tesz velem vagy akárkivel a családomba.Nem ilyennek ismertem meg őt.Nagyot csalódtam benne.
-Na itt vagy szépségem!-mondta egy hang mögöttem
-Mit szeretnél tőlem?-kérdeztem anélkül,hogy hátra fordultam volna
-Komolyan nem tudod?
-Nem....
-Hát ilyen kis buta vagy?-nevetett fel mire meg fordultam
Csak néztem rá,ahogy mosolyogva egyre közelebb lép hozzám.Amikor csak pár centi választott el minket egymástól megsimította az arcomat majd a nyakamon keresztül a mellemig húzta a kezét.Bele borzongtam a gondolatba,hogy így ér hozzám.
Átölelte a derekam és megpuszilta a nyakam.Becsuktam a szemem,de éreztem,hogy egy könnycsepp végig folyik az arcomon.Akaratlanul is taszított a gondolat,hogy hozzám ér.
-Andrev mit szeretnél?-kérdeztem
-Azt,hogy legyél a barátnőm!-mondta-És soha többet ne találkozz Harry Styles-al!
-Hogy mi?-döbbentem le
Nem!Nem tudnál elképzelni az életem Harry nélkül!
-Claire!Hidd el jobb lesz így!Így a testvéred biztonságba lesz!-mondta és megpuszilt
Hiába okozott sok fájdalmat nekem Missie mégis a testvérem és szeretem.Nem akarom,hogy bármi baja essen,főleg most,hogy így ki van anya és apa miatt...
-Jól van megteszem!De csak Missie miatt!-mondta
Andrev mosolyogva átkarolt és megcsókolt.Olyan más volt ez a csók,nem éreztem semmi különöset a hasamba,a szívem nem dobogott annyira,hogy majd szétfeszítse a mellkasom.
Nem mertem eltolni.Féltem,hogy bedühödik.
-Na drágám most meg írsz egy üzenetet Harry-nek,hogy soha többet nem menjen a közeledbe,hogy te engem szeretsz!-mondta
-Mi?Nem!-mondtam remegő hangon
-Ha te nem akkor én!-mondta és kikapta a telóm a zsebemből
Elkezdte írni neki az SMS-t,majd amikor kész volt vissza adta.
-Én megyek!-mondtam és el akartam indulni
-Drágám csók nélkül nem távozol!-mondta
Nagy nehezen megcsókoltam,de a csók után rohantam haza.Azonnal a szobámba rohantam és levetettem magam az ágyra,láttam,hogy Harry válaszolt az "üzenetemre",de mielött azt megnéztem volna megnéztem amit Andrev küldött.

"Harry!
Nem keress soha többé!Rájöttem,hogy soha nem jelentettél nekem semmit,hogy én mindig Andrev-et szerettem!Csak arra voltál jó ha rossz kedvem volt legyél valaki aki felvidít!Én most vagyok igazán boldog!Végre azzal lehetek akit szeretek! C."

Amikor megláttam az üzenetet sírva fakadtam,de miután megláttam a választ rá én még jobban bőgni kezdtem.

"Örülök,hogy boldog vagy!Nekem csak ez a fontos!Ígérem nem kereslek ha nem akarod!De egyet ne felejts örökké szeretni foglak! H."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése