2013. június 18., kedd

15.rész 2/2

Claire Bond

A suli után Missie.el elmentünk a plázába.Fogalmam se volt hova visz csak követtem.Sokáig keresgéltünk a ruhák között.Nagyon untam.Sok ruhát felpróbáltam de persze szépek voltak,de egyik se voltam én.Túl lányosak voltak,de aztán Missie megtalálta a ruhát.Azt a ruhát amit szívesen fel vettem volna.Nem tudom mért de felsikítottam.Tökéletes volt az a szett,úgy ahogy van.Azzal a cipővel és kabáttal,a színével,azonnal bele szerettem.
-Missie ez csodás!-mondtam
-Tudom!Amikor megláttam ezeket láttam ahogy sétálsz benne!-mosolygott-Gyere vegyük meg!
Elmentünk a pénztárhoz,megvettük a ruhát.Otthon sokáig nézegettem és boldog voltam,hogy holnap felvehetem és végre láthatom Harry-t.
Már egy hete nem láttam ás hiányzik....

Pénteken nem volt tanítás,a kirakodó vásár miatt amire nem mentünk ki Andrev-al.Nem látta értelmét sétálgatni csak úgy és nézelődni így sokáig alhattam.
Amikor 5 óra fele járt Andrev felhívott telefonon.
-Szia!-vettem fel
-Szia!Fél óra múlva ott leszek!
-Fél óra múlva?
-Igen hát 6-kor kezdődik a buli.
-Akkor mért félre jössz értem?
-Nem mindegy neked?
-Végül is de!
-Oké!Csinos legyél!Szia!-mondta és lerakta
Gyorsan elkezdtem felvenni a ruhámat,amikor végre rajtam volt elkezdtem a hajammal babrálni,de nem tudtam mit kezdeni vele.Ekkor belépet Misse és szó nélkül elkezdte csinálni a hajam két első tincsem befonta és hátra tűzte,a hajam lógó részét begöndörítette.A sminkem is megcsinálta,a szememet tussal kihúzta,a szempillámat is kispirálozta,a számra pedig ajakfényt kent.
-Csók álló.-kacsintott rám
-ja,szükségem lesz rá!-mosolyogtam
Megpaskolta a vállam és ő is elment készülődni.
-Nem kell segíteni?-kérdeztem
-Nem!Menj csak biztos vár már a barátod!-mondta
Hát igen Missie is azt hiszi,hogy szerelmes vagyok Andrevba.Pedig ha tudná az igazat,hogy én igazából Harry-t.....szeretem.
-Megjöttem!-rontott be Andrev majd végig mért
Nagyon mosolygott,majd közelebb húzott magához.Megcsókolt,nem éreztem semmit csak izgalmat de biztos,hogy nem ez miatt.
-Na induljunk!-mondta csók után és kézen fogva elindultunk.
Hát 50-re már ott voltunk de tele volt már az egész park rész.A színpadra már fel voltak rakva a hangszerek.Eszembe jutott amikor nekem kellett behangolnom a gitár és énekeltem,akkor találkoztunk először.Fájt így vissza emlékezni rá.
Körülöttem az összes lány úgy volt öltözve mintha valami bálra mentek volna.Andrev-al a harmadik sor közepére furakodtunk.Átölelt és elkezdett nekem magyarázni,de nem figyeltem rá.Csak látni akartam.
Aztán feljöttek a színpadra,minden lány felsikított akik ott voltak,csak én nem nem tudtam megszólalni.Ahogy felnéztem megláttam Harry-t,fekete nadrágba,fehér pólóba és azzal az édes mosolyával.Legszívesebben felugrottam volna és azonnal a karjaiba ugrottam volna,de nem szabadott.
Elkezdődött a koncert.

A koncert után a srácok még ott maradtak az utca bálon.Helyüket átvették valami másik zenekar.A hangulat hatalmas volt.
-Claire!-mondta Andrev
-Hmm?
-Elmegyek veszek inni!
-Oké!
-Mit hozzak neked?
-Coca-Cola-t!
-Oké!-mondta és puszit nyomott a számra
Utána néztem,amikor a helyemet elfordítottam észre vettem,hogy egy smaragd zöld szempár engem figyel.Semmivel nem törődve elindultam felé.A tömeg szinte folytógatott ahogy furakodtam az emberek között.Egyszer csak egy kéz fogta meg a kezem és közelebb húzott magához,a szívem gyorsabban kezdett verni,a gyomromba ugyan az az érzés keletkezett.
-Claire!-suttogta a mély hangján
-Harry....-suttogtam
Nem törődve  az emberekkel átölelt.Abba a pillanatba nem érdekelt semmi csak,hogy ő ölel és velem van.....
-Claire!-hallotam egy hangot a közelből 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!Már alig várom a folytatást!: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :D Jó ezt a véleményt hallani :3

      Törlés
  2. Szia!Nagyon tetszik a történet!Várom a kövit puszi xx

    VálaszTörlés
  3. Szia!Köszönööm!Holnapra talán meglesz xxx

    VálaszTörlés