2013. június 18., kedd

15.rész 1/2

Claire Bond 

Andrev minden reggel megjelenik nálunk és együtt megyünk a suliba.Igen az egész gimi szerint egy szerelmes tini pár vagyunk,aki felettébb boldogok.Aha jó is lenne.
-Claire!Megjött Andrev!-kiáltott fel boldogan anya
-Máris megyek!Csak megcsinálom a hajam!-kiabáltam vissza 
Végig néztem magamon egy mini szoknya,fekete Nirvana-s póló,fekete convers volt rajtam és hajam kontyba volt fogva.Nem tűntem boldognak sápadt voltam és a szeme se csillogott  ahogy kellett volna.Gyorsan felkaptam a táskámat és lementem,a "barátom" boldogan beszélgetett anyuval.
Amikor meglátott azonnal megölelt és megcsókolt,nagy nehezen vissza csókoltam pedig nem akartam.Undorodtam tőle.
-Na menjünk!-mondta és kézen ragadott
A suliig csöndbe mentünk kézen fogva,olyan más volt.Régen amikor vele voltam olyan biztonság érzetem volt tőle de most....félek tőle!
A sulinál viszont játszanom kellett a boldog szerelmes tinilányt.Nehéz volt eljátszanom bevallom.
Kézen fogva sétáltunk a folyosón majd megálltunk a hirdető táblánál,egy nagy palák volt ki rakva egy szöveggel ami persze,hogy felkeltette a "barátom" érdeklődését.

"Kedves Diákok!
Idén is megrendezésre kerül a Tavaszt köszöntő fesztivál!Ebbe az évbe még több program vár titeket!Kirakodó vásár,kézműves foglalkozások és sok finom étel vár rátok dél előtt!Este a szokáshoz híven utcabál lesz az iskolánkhoz tartozó parkba!

Nagy meglepetés vár titeket!Ugyanis az utcabálra meghívtuk a One Direction fiú zenekart!

A rendezvényre pénteken kerül sor!Várunk minden tanulónkat és partnereiket!A rendezvényre csak az iskola tanulói és partnereik jöhetnek!"

Amikor megláttam,hogy ők is jönnek nagyot dobbant a szívem.Legalább láthatóm még ha távolról is!
-Ugye elmegyünk?-mosolyogtam Andrev-ra
-Persze!És te leszel a bulin a legdögösebb!-mondta és megölelt 
Vissza öleltem,nem csak azért,mert a suliba voltunk hanem mert elmegyünk a buliba.
-Na én megyek órára!Szia!-rohantam el 
Igaz még szünet volt,de meg kellett keresnem Missie-t.Tudtam ruha helyzetbe csak ő segíthet.Vagy 5 perce futkostam amikor megláttam,óda rohantam.
-Missie!-mondtam
-Claire!Mit szeretnél?
-Ma elmegyünk ruhát vásárolni?-mosolyogtam rá
-Te és a ruha?
-Igen,tudod pénteken lesz a Tavaszt köszöntő fesztivál és Andrev-el elmegyünk....
-Ja igen!Jó akkor ma suli után?-kérdezte 
-Tökéletes!-mondtam és már szaladt is órára

Épp,hogy beértem órára.
-Na végre te is befáradsz!-mosolygott rám Eleanor 
Vissza mosolyogtam.
-Na hallom össze jöttetek Andrev-el.
-Ja.-mosolyogtam rá-És együtt megyünk pénteken a buliba.
-Az jó.
-Az.Óda mennyire kell "elegánsan" felöltözni?
-Nem nagyon!-mosolygott 
Épp meg akartam kérdezni,hogy jön-e amikor a tanár ránk ordított,hogy fogjuk be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése