2013. június 3., hétfő

8.rész

Claire Bond 

Beültem a kocsijába,nem szóltam hozzá csak magam elé bámultam.Ő se szólalt meg csak bekapcsolta a rádiót.Csöndbe utaztunk csak Adele "beszélt" a rádióba.Nem tudtam el hinni,hogy anya és apa elválnak és már soha többet nem leszünk egy család.
Megálltunk a házánál.Rám nézett a tekintete olyan meleg volt és a szeme úgy csillogott mint a smaragd.Harry a világ legszebb fiúja,akit valaha ismertem!Ebbe biztos vagyok!
-Bemenjünk?-kérdezte
Bólinottam és kiszáltam a kocsiból.Ahogy sétáltunk a ház felé átkarolta a vállam,nem tudom,mért de nem bírtam rá mosolyogni.
A házba azonnal a nappaliba mentünk,leültünk a bőr kanapéra és nem szóltunk semmit.Csak csendbe ültünk ölelkezve.Ennyi elég is volt,hogy megnyugodjak. Fura dolog ez,lehet,hogy nem tudok rá mosolyogni de a szívem mosolyográ helyettem is.
-Honnan tudod ha bajba vagyok,hogy szükségem van rád?-kérdeztem
Mosolyogva végig simította az arcomat és puszit nyomott az orromra.
-Meg érzés.-mondta
-Mért jöttél ma arra felé?
-Nem tudom!Az ösztönök súgták!
-Az ösztönök?
-Igen.Tudom kicsit fura.....
-Ja csak kicsit!-mosolyogtam nyersen
Csak néztünk egymásra.Semmi mást nem tettünk csak néztünk egymás szemébe miközben az ujjaink össze nem kulcsolódtak.
-Kérsz valamit?-kérdezte
-Csak ezt!-mondtam és megcsókoltam
A csók közben egyre jobban ölelt magához.Nem bírtam elengedni,végül ő szakította meg a csókot.
-Ki megyek a konyhába.Mindjárt jövök és folytatjuk!-kacsintott rám
Elmosolyodtam,végre tudtam őszintén mosolyogni.Körbe néztem a nappaliba.Volt egy szekrény amin egy csomó lemez és néhány könyv volt,meg pár darab kép.Az első képen ő volt rajta és még nem fiú-a banda tagjai-miközben 100 Wattos mosollyal néznek a kamerába,a második képen egy gyönyörű lány volt aki nevetve nézett bele a kamerába,a harmadik képen a második képen lévő lány karol át egy gyönyörű nőt és a negyedik képen hárman vannak Harry-vel.
Féltékenység fogott el,tudni akartam,hogy ki az a szépséges lány.Talán a barátnője?És velem csalja meg?Vajon Harry ilyen lenne?
Nagyban gondolkoztam mikor két erős kéz átkarolta a derekamat és puszit nyomott a nyakamra.
-Claire!-suttogta
-Igen?
-Nem szeretnél találkozni a barátaimmal?
-A többi banda taggal?
-Igen.-mondta és maga felé fordított
-Szeretném ha megismernéd őket!-mondta
-És ha azt mondom nem?
-Akkor nagy gázba vagy,mert mindjárt itt vannak!-nevetett
Én is felnevettem a vállába fúrtam a fejem,éreztem,hogy tényleg azt szeretné ha megismerném a barátit.Ami jól esett.
-Mi lesz ha nem kedvelnek?-kérdeztem
-Az fordulhat elő!-mondta és megcsókolt


Késő délután felé megérkeztek a srácok,boldogan ölelgették Harry majd  engem is megölelgettek.Hát igen kicsit meglepődtem de nem volt rossz.Örültem,hogy ilyen közvetlenek velem.
-Na mit csinlájunk?-lelkesedett Niall
-Mit szeretnél csinálni?-kérdezte Liam
-Nem tudoom!-mondta Niall és berohant a konyhába
Kérdően néztem Harry-ra,aki csak nevetve rázni kezdte a fejét amolyan ne is kérdezd stílusba .Hát nem is kérdeztem.
A srácok sokáig ott voltak és megismertem őket.....Megtudtam,hogy Louis egy örült,Niall mindig eszik,Zayn vigyáz a hajára és a külséjre és Liam pedig a srácok apja színte.
Amikor elmentek a kanapén ülve vártam Harry-t aki elment fürdeni mivel leöntötték valami trutyival a srácok .Igen értelmes fiatalok.
Bekapcsoltam a tévét és a Nicelodeonra kapcsoltam ahol Spongyabob ment,hát persze,hogy elkezdtem nézni.Annyira bele merültem a mesébe,hogy nem vettem észre,hogy Harry kijött a fürdőből és leült mellém.
-MI a rész címe?-kérdezte
-Nem tudom.-mondtam rá se pillantva
Felsóhajtott ás hátra dőlt,nem  bírtam tovább rá néztem.Hiba volt.Egy száll alsó nadrágba feküdt elnyúlva a kanapén csukott szemmel.Nem bírtam tovább magamhoz húztam és megcsókoltam.Magához húzott,majd mosolyogva bele suttogta a számba:
-Na végre észrevettél!
Mosolyogva újra megcsókoltam.Felvettem az ölébe,én pedig a lábam össze kulcsoltam a dereka körül.Felvitt a háló szobájába,ahol ledőltünk az ágyra.
Lassan vetkőztetni kezdett lassan már csak egy bugyi volt rajtam ő pedig egyre jobban csókolgatta a nyakam,a mellkasom,a hasam és az arcomat.Lassan már a fehérnemű is lekerült rólunk.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése